torstai 14. helmikuuta 2013

Ne on vaaleanpunaisia!

Jotain outoa on tapahtumassa, mä haluaisin käyttää sisustukseen (ja vaatteisiin)  VAALEANPUNAISTA. Mitä mulle tapahtuu??? Onkohan mulla sitten ihan lapsuuden ollut mitään vaaleanpunaista? Ai niin, oli mulla teininä yksi neuletakki. Mutta että vielä sisustuksessa, miten se nyt sitten käy laatuun? Mullahan menee ihan kaikki uusiksi... eihän mulla ole mitään vaaleanpunaista? No, aluksi nyt ihan vaan tulppaaneja näin ystävänpäivän ja toivottavasti kevään alkajaisiksi. Elämäni ensimmäiset vaaleanpunaiset tulppaanit ihanassa Perfect Homen kannussa.

Suunnitellaan sitä muuta sisustusta vielä vähän aikaa, siis että tuleeko meille aikuisten oikeasti vaanleanpunaista :)

2 kommenttia:

  1. Vaaleanpunainen on ihana! Aina keväällä laitan vaaleanpunaiset tyynyt valkoselle sohvalle, vaaleanpunaisia kynttilöitä ym...ah!

    VastaaPoista
  2. Vaaleanpunainen on eksynyt minunkin pukeutumiseen....kaulaliinan muodossa...:)

    VastaaPoista