perjantai 26. lokakuuta 2012

Sataa lunta...

 ja ne kukkasipulitki jäi laittamatta. Mulla oli ihan vaan muutama kukkaispul, että meidänkin pihalla olisi keväällä edes jotain pientä, vaan siinäpä ovat pussissa edelleen. Ellei viikonloppuna sitten tule taas lämmintä, niin sinne varaston laatikkoon taitavat jäädäkin :(

Mutta ollaan me sentään jotain saatu aikaankin :) Tai siis enimmäksenn mies on, olin apuna vai pitäisikö sanoa seurana... Kai minä jotain teinkin vähäsen, mutta siitä enemmän vähän myöhemmin, kun saan kuvat viimein koneelle.

Nyt vielä mietiskelen niitä kukkasipuleita, kun meidän pihalla kasvaa vaan maitohorsmaa ja nokkosta. No olihan meillä sentään pari kauran korttakin seassa ja jotain ihan kivan näköisiä pineiä keltaisia kukkia paljon :) Vaan kun en minä niitä keltaisia oikeastaan pihalle halua...

Tällaisia tulppaaneja olin kuvitelut näkeväni

 Ja tällaisia krookuksia

No, vaikkei kukkia tulisikaan, niin onpahan piha kuitenkin muuten ihan siisti, jotain lohtua sentään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti